Dagen idag!

Först samhällskunskap där vi typ prata om vad samhällskunskap står för och hur vi ska lyckas med kursen , ganska bra lektion.
Sen frukost lite snabbt innan svenska där vi hade samtal med läraren var och en och jobbade med ordbetydelse typ .
Lunch köttfärs i ung med potatis ganska okej faktiskt.
Sedan Naturkunskap där vi pratade om jordklotet typ något sånt iaf :)
En ganska bra dag ändå.

Och verkar som apu platserna är fixade ska bara ringa upp imon till rätta personer men de jag pratade med sa att de trodde det var okej så vi får hålla tummarna. Jag säger inte vilka ställen förens jag fått besked ;)

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och glo på tv.

Hoppas alla andra har haft en bra dag ;) !

Kommentarer
Postat av: caisa johansson

äter du frukost 2 ggr om dan!?;O xD ;) och nu tittar du på tv;) jag tänker försöka ta tag i våra liv och hoppa ut och springa med dig sen när mitt knä har läkt;) puss på dig gummsegummsan!!!<3

2010-08-25 @ 17:50:42
URL: http://caisovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0