Jaaa! Fredag!

Äntligen är det fredag ;) !

Idag åkte jag ner till jkpg vid ca kvar över åtta och åkte till ed med jojjo där jag träffade oscar som slutade nio ca. Sen hängde jag med han på lite ärrenden och sen hem till han en stund innan han skulle jobba och jag skulle ner till ester kök och bar! ;)
Och där gick det bra så ska praktisera där i fyra veckor och morgan tyckte det va kul att jag skulle få hjälpa till med julborden ;) Så då känner man sig välkommen iaf! Första veckan jobbar jag kväll så börjar tre och slutar runt nio! Men får se hur det blir med bussar och tåg! Får typ ta tåget till nässjö så får mamma och pappa hämta där eller något. Efter mötet på ester blev det a6 och träffa jojjo och tre klasskompisar till henne. Sen ner till stan och gå på gina sen åkte vi hem ;)

Nej nu ska jag plocka in alla kläder som ligger i soffan:)
ha det så bra.

Ps. Du är underbar! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0