Nu sitter man här!

Blev ingen skola idag mådde dåligt när jag vaknade :( men nu mår jag ganska bra iaf så blir skolan imon. Hade ju bara ont i magen och mådde illa så inget farligt som smittar .

Och igår när jag precis stängde av datan ringde telefonen och det var då O som inte orkade smsa så han ringde ist och vi pratade en stund alltid lika trevligt även om båda va trötta ;) 

Men visst överlever man ca två . tre veckor utan att ses ?! jo men det får vi iaf göra , han hade fått mkt att göra nu så och jag har en del med så men det ordnar sig.
Som han skrev sen : väntar man på något gott väntar man aldrig för länge , och det stämmer ju !
Och då märker vi ju även om det känns bra och så , så vi inte gjorde något förhastat men nej det gjorde vi inte bestämmer jag iaf! ;) Han är underbar ! Slut pratat om det just nu :P




Kommentarer
Postat av: Gabbi

Klart du klarar av det :) Visserligen är de sjukt jobbigt att vara ifrån varandra, men man klarar det trots allt :)

Dock kan jag ju säga att det blir ju värre och värre att skiljas och vara ifrån varandra efter varje gång ni ses ^^



Följer din blogg nu tjejen, uppdatera ofta :D hihi

2010-08-24 @ 20:32:18
URL: http://gabriellapoopuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0