Opps! Länge sen nu!

Det var inte igår jag skrev precis men tänkte att jag skulle ta tag i detta igen :)

Ja idag är det den andra advent och då blev det att ställa fram alla tomtar så nu står det några stycken i mitt rum :P Är nog ca 50 tomtar :)

Trodde aldrig att jag skulle säga detta men vill faktiskt tillbaka till skolan nu igen! Orkar inte med någon mer praktik. Men är bara två veckor kvar och det innebär ca 20 timmar bussresa kvar men ska inte klaga det får gå det med :)

Slipper åka buss så länge på tisdag och onsdag iaf :) För den natten där emellan de dagarna spenderas hemma hos älsklingen som man inte kramat och sett sen förra fredagen eller aa såg han utanför min buss i onsdags. Men jag saknar iaf min älskling väldigt mycket så tycker det får bli tisdag nu!

Och imon är det dags för en stor förändring så imon klipper jag lugg :) Måste ju förändra mig såhär mot jul.

Ha det bäst så hörs vi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0