DÅLIGBLOGGARE!!!

Vet att jag har varit en dålig bloggare men har varit så mkt det sista nu..
Men har klarat av det här ändå även att det varit grymt jobbigt men eftersom man har världens underbaraste vänner och pojkvän så klarade man av det ! :) Fast det jobbiga är inte över på ett tag men det är på bättringsvägen som tur är :)

Ja under veckan som varit har man varit i skolan och typ gjort det man brukar göra en dag efter skolan.
Men har även varit hos doktorn och mina blodvärden och blodtryck var inte det bästa så nu äter jag järntabletter mot det så blodvädet ska höjas iaf.

Ja igår var det fredag och den va halv bra tills min pojkvän kom en stund :)
Då vart det myspys men när han åkte så blev det halv bra igen men troligen ses vi på torsdag om inte på lördag då troligen vi ska åka uppåt i landet ;)
Är så glad över att han är min! ;)

Idag blir det typ gå igenom tvättmaskinen med mormor så jag kan skötta tvätten så vi får något tvättat. Vad som händer mer idga åter står och se :)

Mamma, jag älskar dig! :) <3

Ha det så bra så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0